Vanliga frågor
Hur betalar man för en beställning?
Betalning sker enkelt och smidigt vid tidpunkten för beställningen av våra produkter. När ni har avslutat er försäljning och markerat antalet produkter på baksidan av katalogen, ber vi er skicka tillbaka katalogerna till oss. När vi mottagit betalningen från er försäljningsansvarige kommer vi genast att behandla er beställning och leverera produkterna till er. På så sätt säkerställer vi en snabb och effektiv hantering av era beställningar.
Vad innebär det att vara försäljningsansvarig?
Försäljningsansvarig är personen som ansvarar för att hantera försäljningsaktiviteter. Det inkluderar att beställa och distribuera kataloger, ta emot betalningar och organisera leveranser av produkter till kunderna. De är kontaktpersonen som samordnar och sköter den praktiska sidan av försäljningsprocessen för att säkerställa en smidig försäljning.
Hur börjar vår klass sälja?
Att börja sälja är enkelt. Försäljningsansvarig mailar Elevkassan och beställer kataloger, helt kostnadsfritt! Efter beställning av kataloger får försäljningsansvarig hem katalogerna och delar vidare ut dem till övriga personer.
Kostar det något att börja sälja?
Nej, det är helt gratis att börja sälja elevkassans produkter!
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden varierar allt ifrån mellan 5-12 arbetsdagar efter betalning är skedd.
Hur mycket pengar får vi som klass /förening?
Ni får 30% per såld produkt och säljer ni mer än 60 produkter så får ni istället 35% per såld produkt